ווטסאפ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה
בלוג

אופה לחם מומלץ ל 2021

תוצרת Emile Henry צרפת

אופה לחם מומלץ ל 2021

 

אופה הלחם המיוצר בצרפת על ידי התאגיד הוותיק אמיל הנרי (Emile Henry), הוא ללא צל של ספק אופה לחם הכי טוב שניתן למצוא כיום בעולם.

אופה הלחם מיוצר מקרמיקה ייחודית, המוליכה חום באופן אידיאלי וטוב יותר מכל סיר מתכת או כלי קרמי אחר לאפיית לחם. הקרמיקה הייחודית מאפשרת אפיה אחידה של הבצק, תוך שמירה על הלחות והאוויריות הרצויות. כמו כן, בזכות עיצובו וצורתו החכמים, הכלי יודע לאפות קראסט פריך וטעים שיעטוף את הלחם שלך.

 

הניסיון הרב של היצרן הצרפתי, אמיל הנרי, בעולם האפיה והבישול המקצועי, הוביל את היצרן לבנות את מכונת לחם מדהימה, אשר זכתה בכבוד ראוי לתואר העולמי כ"אופה לחם מומלץ לשנת 2021". 

 

הכלי היפה הזה, הוא אופה לחם ביתי אשר יודע לחקות את התנאים הקיימים כאילו הלחם נאפה בתנור אבן מסורתי, תוך שימוש בכל תנור ביתי בסיסי וסטנדרטי. 

כמו כן, אופה הלחם מתאים לכל סוגי הבצקים ללחם: לחם מחמצת, לחם מלא, לחם ללא גלוטן ועוד, ואף קיימות תבניות אפיה מיוחדות לבגט וללחמניות.

 

יתרון נוסף ופרקטי של אופה הלחם המומלץ שלנו, הוא שניתן להתפיח את הבצק בתוך האופה, ולהעבירו ישר לתנור, וללא הצורך הקיים בסיר ממתכת לחמם מראש את התבנית בנפרד.

 

 

 

שיהיה בתאבון.