ווטסאפ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה
בלוג

הצלחות המיוחדות של Cooks & Looks

הצלחות המיוחדות של Cooks & Looks

 

אחת לכמה זמן, מתקבלת אצלנו פניה עם בקשה להשלים פריט כלשהו מתוך סט של צלחות צ'רצ'יל (יצרן אנגלי ותיק מאוד אשר מיוצג בארץ על ידינו מזה למעלה מ- 40 שנה) ובכל פעם, אני נוהג להתעניין בשאלה – מתי נרכש אותו סט צלחות לראשונה? התשובה הרווחת בדרך כלל היא כי "מדובר בסט צלחות מעוצבות אשר נרכש לפני למעלה מ 20 שנה, וכעת נפלה ונשברה צלחת, או קערה לסלט, ואני ממש מעוניין/ת להשלים את הסט שאני כל כך אוהב/ת".

אני חושב שהסיפור הנ"ל מתמצת באופן יפה את מה הופך את הצלחות שלנו לצלחות מיוחדות – קל להתאהב בהן והן עמידות וחזקות, ועל כן, נשמרות כנכס למשך שנים רבות.

 

כל הצלחות בחנות שלנו מיובאות ומשווקות על ידנו למגוון בישראל. ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של צלחות למסעדות, המככבות במקומות השווים והמוכרים ביותר בארץ ובעולם, וכעת מונגשים באמצעות Cooks & Looks גם עבור הקהל הביתי.

מבית היצרן האנגלי צ'רצ'יל (CHURCHILL) מגיע מגוון רחב של צלחות מעוצבות, המתאימות הן לאירוח מיוחד והן לשימוש יומיומי, צלחות שטוחות להגשה מיוחדת וצלחות בגימור מודרני, לצד צלחות בעיצוב רטרו מסורתי.

הסוד הטמון החומר ממנו עשויה הצלחת ומהזיגוג העוטף אותה, ישמרו על הכלי כחדש גם לאחר שנים רבות. 

 

כמו כן, ניתן למצוא אצלנו צלחות שחורות של המותג האנגלי דדסון (DUDSON), אשר מככבות במסעדות אסייתיות וכן במסעדות שף מובילות, לצד צלחות יוקרה מתוצרת DEGRENNE (צרפת) מסדרת המעצב הנודע פיליפ סטארק, ואפילו סט צלחות זכוכית מחוסמות הנפלאות לשימוש יומיומי.