ווטסאפ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה
בלוג

מדוע כדאי לבשל בטאג'ין?

מדוע כדאי לבשל בטאג'ין?

  

טאג'ין ביתי הוא כלי בישול מרוקאי מסורתי, אשר בזכות הקרמיקה המיוחדת של היצרן הצרפתי Emile Henry (אמיל הנרי), הוא יכול לשמש ככלי בישול אידיאלי לתבשילים.

נהוג לחשוב כי טאג'ין עשוי להתאים רק למתכונים מסורתיים, אולם האמת היא כי כל מתכון הדורש בישול ארוך ואיטי יכול לשמש גם כמתכון לטאג'ין. החל מסוגי בשרים שונים אשר ישמרו על עסיסיותם באופן מושלם, כגון בקר, טלה ועוף. בנוסף, טאג'ין צמחוני עשוי להיות מעדן אמיתי ובריא, בזכות הטעמים שהוא מצליח להוציא מהירקות, לצד שמירה על הערכים התזונתיים, בשל הבישול הבריא בקרמיקה.

 

טאג'ין קרמיקה של אמיל הנרי, עשוי מחומר מיוחד המתאים לבישול על אש גלויה, כגון גז וחשמל. אפילו פותח לאחרונה טאג'ין לאינדוקציה.  בנוסף, הטאג'ין מיועד גם לבישול בכל תנור ביתי.

צורתו הייחודית של הטאג'ין, מסייעת באופן חכם לסירקולציה של האוויר החם בתוך המכסה, תוך שמירה על הלחות ופתיחת הטעמים של המתכון. במקביל, הקרמיקה הייחודית של הטאג'ין, מוליכה ומפזרת את החום באופן אידיאלי בחלל הסיר ומאפשרת בישול אחיד ועסיסי.

 

טאג'ין

 

 

טאג'ין גדול יתאים לכ 8-10 מנות, ואילו טאג'ין קטן עשוי להתאים לארוחה קטנה יותר של עד 5-6 סועדים.  

 

והבונוס הנוסף בבישול בטאג'ין של אמיל הנרי הוא שניתן להגיש ישירות למרכז השולחן את הכלי המרהיב הזה שמגיע במגוון רחב של צבעים מרהיבים.

 

בתאבון.