ווטסאפ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה
בלוג

המקום המושלם למתנות מיוחדות למטבח ולבית

המקום המושלם למתנות מיוחדות למטבח ולבית

 

כבר הבנתם שהמתנה המושלמת היא משהו שאנשים אחרים רוצים, אבל לא יקנו לעצמם? בקטלוג של קוקס אנד לוקס תמצאו את כל המוצרים לחווית בישול ביתית. בואו להבטיח שהחברים או המשפחה שלכם יישארו עם טעם של עוד – תרתי משמע

 

בחירת מתנה היא משימה מורכבת שמחייבת אתכם להכיר את קהל היעד ואת ההעדפות שלו. בשביל ללכת על בטוח, צריך לחשוב מה מקבל המתנה היה רוצה – אבל לא היה קונה לעצמו. בין היתר, אנשים צריכים כל מיני דברים אבל הם לא קונים אותם לעצמם מטעמי חיסכון בהוצאות, חוסר בזמן, חוסר בידע וכן הלאה. כאן בדיוק אתם נכנסים לתמונה, בעיקר אם מדובר על מתנות מיוחדות שקשה להישאר אדיש אליהן.

אתר האינטרנט של קוקס אנד לוקס למשל הוא המקום המושלם למתנות מיוחדות למטבח ולבית. עם מותגים מובילים ובהם Emile Henry, Churchill, Luigi Bormioli ואחרים, יש לכם הזדמנות לפרגן לאנשים הכי קרובים אליכם עם חווית בישול ביתית וכיפית ברמה שהם כנראה לא הכירו.


 

לחיצה אחת והמתנה בדרך

קוקס אנד לוקס מאפשרת לכם להשיג בלחיצת כפתור אחד מתנה לבית חדש משלוח והפתעות נוספות. האפשרות הקלאסית היא למצוא בקטלוג מתנה לטבח חובב או מקצועי, אבל אין בעיה להרחיב את ההיצע עם מתנה למטבח של חברים, קרובים ובני משפחה.

אם אתם בעצמכם רוצים לרענן את הרפרטואר הקולינרי, יהיה לכם כמובן גם קל למצוא מתנה לשף שנמצא בתוכם ופשוט עד היום לא היו לו את הכלים לפרוץ החוצה. בנוסף, הקטלוג של קוקס אנד לוקס הוא בין היחידים בארץ שמאפשר לכם לתאם במשלוח מתנה לשף קונדיטור מהחברות המובילות ובלי לחרוג מהתקציב.

 

מה היתרונות של מתנות יוקרתיות לבית?

מתנה יוקרתית היא הזדמנות מעולה להביע הערכה ואהבה לגברים ונשים בכל הגילאים. השאלה היא בדרך כלל איך אפשר להבטיח שהם יאהבו את המתנה, אך התשובה פשוטה: מתמקדים במתנות יוקרתיות לבית שיש להן גם ערך דקורטיבי וגם ערך פונקציונאלי.

המטבח לדוגמא הוא המקום שבו צריך להתמקד אם מחפשים מתנות לבית חדש של חברים ומשפחה. גם אם החברים שלכם לא עוברים דירה בקרוב, יכול להיות שתצטרכו למצוא מתנות לחג לבית שלהם או לכל אירוע חברתי אחר שבו אתם מגיעים להתארח. במקרים כאלה, מתנות לשף החובב וסוגים שונים של מתנות מיוחדות למטבח יענו על כל הצרכים שלכם

 

מתלבטים? בואו לקבל רעיונות

האתר של קוקס אנד לוקס מוכיח שיש מגוון רחב של מתנות מעוצבות לבית. מצד שני, אנחנו גם מבינים שהיצע גדול עלול לגרום בלבול.

אז קודם כל, חשוב לציין שאפשר לתאם מראש מארז מתנה לבית עבור כל מוצר שתבחרו. בעת ביצוע ההזמנה של מתנה יוקרתית לבית עליכם רק לבחור שיטת משלוח של "משלוח כמתנה" - ואנחנו כבר נעשה את היתר.

חוץ מזה, קטלוג המתנות שלנו מחולק לקטגוריות כדי שיהיה לכם נוח, קל ואינטואיטיבי. אם אתם מתלבטים, אפשר למשל לבחור בין מתנות לשף הביתי, לאוהבי יין ומשקאות חריפים או כאמור לבית החדש. לשם השוואה, קיימות גם קטגוריות לא פחות מעוררות השראה ובהן מתנות לחתונה, לחג או למישהו מיוחד.

אנחנו בקוקס אנד לוקס מאמינים שחווית בישול פרמיום דורשת התאמות וציוד רלוונטי. עכשיו אנחנו גאים לפתוח את הקטלוג גם עבור מי שמחפשים מתנות למעגלים קרובים או רחוקים, של מותגים מובילים ואיכותיים למטבח ולבית. אז כדי להצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים שלנו, כל שנותר הוא להיכנס ולבחור.