ווטסאפ

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה
בלוג

אפיית פיצה בתנור הביתי עם אבן לפיצה

אפיית פיצה בתנור הביתי עם אבן לפיצה

 

הילדים מתים על פיצה, אתם אוהבים לשלב אותה בארוחת ערב ספונטנית ולפעמים היא מתאימה גם לאירוח של חברים ומשפחה. אבל האם יש לכם את הציוד המתאים ועד כמה אתם שולטים בתהליך ההכנה? הנה המדריך שיכול להפוך גם את המטבח שלכם לפיצריה אמיתית.

 

חייבים לארגן חומרי גלם איכותיים. בין אם מדובר על רסק עגבניות, שמרים או כמובן גבינה, חומרי הגלם עושים את ההבדל בין עוד ארוחה רגילה לבין פיצה עם בצק פריך וטעמים עשירים.

חוץ מזה, אופה פיצות ביתי או מקצועי לא מרשה לעצמו להיכנס למטבח אם אין לו ציוד ראוי. בהקשר הזה, החדשות הטובות הן שלמעשה כל תנור ביתי יכול להפוך לתנור פיצות לגיטימי ומשודרג, אם משדכים לו את המוצר המתאים.

 

מה עושה אבן לפיצה בתנור?

מגש אבן לפיצה של אמיל הנרי הוא גולת הכותרת בקטלוג מוצרי האפייה של קוקס אנד לוקס. המגש עשוי קרמיקה ייחודית, הוא יכול להתאים להכנת כל סוגי הפיצה ואיתו תוכלו להגיש מאפה פריך וזהוב – בדיוק כמו בתנור אבן מסורתי.

איך עושים את זה? פשוט מאוד: קודם מחממים מראש את אבן הפיצה בתנור. אחר כך מניחים את הבצק, מותחים אותו בעדינות ומפזרים את הרוטב והגבינה. כשהאבן תהיה בתנור, החריצים יאפשרו לאוויר לזרום מתחת לבצק וכך יתרום לפריכותו.

בנוסף, אתם יכולים לראות בעיניים את הדפנות הגבוהות שמקבעות את הפיצה ומסייעות להעביר אותה לכלי הגשה בקלות ובמהירות. כך תכינו גם מספר פיצות ברצף, בלי להוציא את האבן מהתנור ובלי שהילדים יישארו רעבים.

אבן לפיצות מהקטלוג של קוקס אנד לוקס היא מה שחסר לכם כדי לדעת איך מרגיש אופה פיצות מנוסה. בעזרת הידיות שבצידי המגש תוכלו להוציא את הפיצה ישירות לשולחן, לגרוף מחמאות וליהנות מטעמים עשירים.

הבונוס: אפשר להשתמש באבן פיצה גם על הגריל ולהמשיך לארח בחוץ בלי להגביל את המנות בתפריט. אגב, המוצר עמיד בטמפרטורה מרבית של 450 מעלות ומתאים לשימוש במיקרוגל, במקפיא או במדיח כלים.

 

 

פיצה מוציאים עם מגש עץ

אופה פיצות ביתי צריך לזכור שהדברים הקטנים עושים הבדל גדול. אם כבר השקעתם ואפיתם על גבי אבן לפיצה בתנור, אין סיבה שתצטרכו להתאמץ ולהסתכן כאשר אתם מוציאים אותה להגשה. כאן נכנס לתמונה מגש עץ לפיצה של קוקס אנד לוקס, בגודל מושלם של 33X43 ס"מ ועם כל היתרונות שאי פעם רציתם.

מגש מעץ לפיצה עוזר לשלוף אותה ישירות מהתנור או מאבן פיצה ייעודית. המגש עשוי מעץ אשור, הוא נראה נהדר גם כאשר תולים אותו על הקיר ואפשר לנקות אותו בקלות עם מטלית לחה. המגש אמנם לא מתאים למדיח כלים, אבל ייבוש היטב לאחר השטיפה ישמור עליו היגייני ומוכן לשימוש נוסף גם בהתראה קצרה.

 

 

אפיית פיצה בתנור הביתי – כבר לא חלום רחוק!

הסיפוק והדיוק הם רק חלק מהיתרונות שיחכו לכם אחרי שתוסיפו אבן לפיצה בתנור ומגש עץ לפיצה למטבח. האבן והמגש יכולים להתאים לכם או כמתנה, הם לא דורשים ניסיון קודם ויש הוראות שימוש ברורות ל-100% הצלחה.

 

אם תמיד רציתם לאפות פיצה בתנור הביתי לילדים, למשפחה או לאורחים, יש לכם הזדמנות להשיג את המוצרים הכי טובים במחירים משתלמים. עכשיו, כל מה שנשאר לעשות הוא להזמין אותם מהקטלוג של קוקס אנד לוקס.